شباب عفاريت | Shabab 3aFaReeT


شباب عفاريت لتحميل احدث الافلام العربي و الاجنبي و تحميل احلي الاغاني و الكليبات و احدث الالعاب و البرامج الكاملة و الربح من الانترنت وصور والمصارعه والابراج
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

شاطر | 
 

 الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 0:11


هااااااااااااي ازيكم يا جماعه يا رب تكونو بخير


طبعا ضيفتنا للمره الى فاتت كانت مميزه جدا


والنهرده ضيفتنه مميزه جدا جدا جدا


طيبه مرحه محبوبه من الجميع ومعروفه بخفة الدم


موجوده ديما في قسم الالعاب

حيث المرح وخفة الدم... التي نجدها في روحها


حيث سعة الخاطر


انها صديقه المنتدى , وشمعته

وعضوه نشيطه.. يشهد لها بذلك كثرة مواضيعها

بشخصيتها المحببة لدى الجميع...




حيث كل هذا.... نجده فى...



[size=25]العسوله







ايه







اتفضلى على كرسى الاعتراف ياقمر




بتهدى لمين اجمل وردة ؟؟

اصعب احساس بالنسبالك ؟؟


اقرب شخصية ليكي ف المنتدي مين؟؟؟



اكتر عضو بتحبي تهزري معاه ؟؟؟؟

نفسك تطلعي ايه؟؟؟

اوصفلنا فتي احلامك بقي يا اروبة

بتحبي؟؟؟

لو انتي بتحبي حد و عاوزة تلفتي نظره ليكي هتعملي ايه؟؟؟؟؟

اول حد عرفتيه لما دخلتي المنتدي مين؟؟؟

نفسك تشوفي مين في الحقيقة (( شخص واحد بس ))

لو اتيحت ليكي الفرصة انك تسافري بلد اجنبية هتسافري فين؟؟؟

لما المطر بينوزل بتحسي بايه؟؟

ايه احلي يوم قضتيه هنا ف المنتدي؟؟؟
ونفسك تكرريه تاني؟؟

مين الشخص اللي بتحسي انه بيفهمك ف المنتدي؟؟ طيب و بره المنتدي؟؟

اصعب سؤال واجهك ف حياتك؟؟؟

لو لقيتي اله زمن و اتمنيتي ان الزمن يرجع بيكي لورا تتمني يرجع بيكي لانه سنة بالظبط ؟؟؟ وليه؟؟؟

شعورك ايه وانتي علي الكرسي التحفة دة؟؟

اخر رسالة عندك ف الموبايل مكتوب فيها ايه و من مين؟؟

هتعملي ايه لو لقيتي نفسك ف صحرا انتي و الشخص اللي انتي بتحبيه لوحدكم ؟؟؟؟؟؟؟؟

اتخنقتي مني؟؟؟


طيب والله هاجي تاني يا قمورة علشان تتعصري بقي هع هع



[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El Sa7er
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4384

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 0:17

اشطااااااااااااااااا يا حبى

ونعم الاختيار ياض وربونا

آيه طبعا زى ما قولت خفه دمها وروحها الحلوه

ومحترمه جدا جدا وزوق جدا

بس دا كله مش هيشفعلك طبعا

هتلاقى الاسئله نازله مطره عليكى

بس يلا جاوبى بقى على الواد العراقى

وانا هظبطلك سؤالين كدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3afareet.yoo7.com
عاشقه المستحيل
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 1804

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 0:39

اقتباس :
طيبه مرحه محبوبه من الجميع ومعروفه بخفة الدم


موجوده ديما في قسم الالعاب

حيث المرح وخفة الدم... التي نجدها في روحها


حيث سعة الخاطر


انها
صديقه المنتدى , وشمعته


وعضوه نشيطه.. يشهد لها
بذلك كثرة مواضيعها


بشخصيتها المحببة لدى الجميع...




حيث كل هذا.... نجده فى...



العسوله







ايه

انت عرفت منين ان انا عسوله ههههههههههههههههه

ميرسى يا ماجيك على كلامك الحلو دا والله

بس فى مجامله ومبالغه كبيره اوى

بس ميرسى يا قمر

انت والله اللى سكر ودمك خفيف


وحاضر هجاوب على الاسئله فى الرد الجاى


اقتباس :
اشطااااااااااااااااا يا حبى

ونعم الاختيار ياض وربونا

آيه
طبعا زى ما قولت خفه دمها وروحها الحلوه

ومحترمه جدا جدا وزوق جدا

بس دا كله مش هيشفعلك طبعا

هتلاقى الاسئله نازله مطره عليكى


بقى كل الكلام دا ومش هيشفعلى ههههههههههههههههه

ماشى وانا مش خايفه اصلا اسئلو براحتكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 0:48

اقتباس :

انت عرفت منين ان انا عسوله ههههههههههههههههه

ميرسى يا ماجيك على كلامك الحلو دا والله

بس فى مجامله ومبالغه كبيره اوى

بس ميرسى يا قمر

انت والله اللى سكر ودمك خفيف


وحاضر هجاوب على الاسئله فى الرد الجاى




على فكره والله يا يويو انا مش بجامل ولا حاجه بس بجد ده الى انا شايفو فيكي ولكنا شايفين كده


ويالله متتهربيش الرد على الاسئله


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقه المستحيل
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 1804

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 0:59


بتهدى لمين اجمل وردة ؟؟

بهديهالك انت

اصعب احساس بالنسبالك ؟؟

لما احس بالخيانه بالذات لما تبقى من اقرب الناس ليا

اقرب شخصية ليكي ف المنتدي مين؟؟؟

والله انا مش اعرف حد من المنتدى معرفه شخصيه بس معظم اللى فى الناس ناس محترمه وكويسه جدا وبحبهم كلهم

اكتر عضو بتحبي تهزري معاه ؟؟؟؟

امنيه حبيبتى دى هههههههههههه

نفسك تطلعي ايه؟؟؟

انا بدرس تجاره ونفسى اشتغل فى بنك محترم محاسبه ادعولى بقى

اوصفلنا فتي احلامك بقي يا اروبة؟

والله يكون انسان محترم وبيحبنى وبيخاف عليا وراجل فى تصرفاته ومتدين

زى اى بنت يعنى

بتحبي؟؟؟

حاليا لا مش بحب

لو انتي بتحبي حد و عاوزة تلفتي نظره ليكي هتعملي ايه؟؟؟؟؟

هحاول اعمل الحاجه اللى هو بيحبها وبيبقى مبسوط لما بيشوفها

اول حد عرفتيه لما دخلتي المنتدي مين؟؟؟

المدير بتاعنا El Sa7er كنت بسئله على حاجات فى المنتدى و كدا

نفسك تشوفي مين في الحقيقة (( شخص واحد بس ))

مى

لو اتيحت ليكي الفرصة انك تسافري بلد اجنبية هتسافري فين؟؟؟

فرنساااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

لما المطر بينوزل بتحسي بايه؟؟

انا بحب المطره اوى وبقعد ادعى كتير وبرتاح نفسيا لما بشوف المطره

ايه احلي يوم قضتيه هنا ف المنتدي؟؟؟
ونفسك تكرريه تاني؟؟

والله مش فاااااااااكرة بس فى ايام كتير اوى حلوه قضتها معاكم

مين الشخص اللي بتحسي انه بيفهمك ف المنتدي؟؟ طيب و بره المنتدي؟؟

بيفهمنى ازاى مش عارف بس بيتهيالى امنيه والعراقى

اصعب سؤال واجهك ف حياتك؟؟؟

لا كل الاسئله سهله يعنى

لو لقيتي اله زمن و اتمنيتي ان الزمن يرجع بيكي لورا تتمني يرجع بيكي لانه سنة بالظبط ؟؟؟ وليه؟؟؟

اتمنى ارجع عهد الرسول سيدنا محمد عليه الصلاه والسلام عشان نفسى اشوفه وادخل الجنه معاه

شعورك ايه وانتي علي الكرسي التحفة دة؟؟

الكرسى حلو والله بس قصير شويه

اخر رسالة عندك ف الموبايل مكتوب فيها ايه و من مين؟؟

ههههههههههههههههههههههه please call me من رحاب صحبتى هههههههههههههه


هتعملي ايه لو لقيتي نفسك ف صحرا انتي و الشخص اللي انتي بتحبيه لوحدكم ؟؟؟؟؟؟؟؟

هنبنى خيمه ونعيش فيها احنا الاتنين وبس

اتخنقتي مني؟؟؟

ههههههههههههههههههههه لا والله ابدا اسئله لذيذه جدا

ومستنيه باقى الاسئله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 3:36

طب يالله

شكلك عاوزا تموتي بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Princess Mai
الادارة
الادارة
avatar

عدد المساهمات : 4758

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 4:07

اية الاجابات العسل دي

نورتي الكرسي يا يويو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ramy bakar
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 1764

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 4:56

اقتباس :

هتعملي ايه لو
لقيتي نفسك ف صحرا انتي و الشخص اللي انتي بتحبيه لوحدكم ؟؟؟؟؟؟؟؟

هنبنى
خيمه ونعيش فيها احنا الاتنين وبس
ههههههههههههه
ايه الحلاوة دي اجاباتك لها حلوة بس دي عجبتني اكتر
علي راي المثل
بصله المحب خروف
ربنا يرزقك باللي يحبك ويقدرك وتحبيه
واستنيني اجهزل اسئله وراجعلك
roma
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng.rose88
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 1349

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 6:00

ايه العسوووووووووووله
بحب روحك الجميله دي قوي
منوره ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El Sa7er
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4384

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 6:14

اقتباس :

هتعملي ايه لو
لقيتي نفسك ف صحرا انتي و الشخص اللي انتي بتحبيه
لوحدكم ؟؟؟؟؟؟؟؟

هنبنى
خيمه ونعيش فيها احنا الاتنين وبس

هتبنى ايه يا اختى

بيقولك فى الصحراء

يعنى ولا مياه ولا اكل ولا شرب ولا حتى نسكافيه ههههههههه

يعنى تبقى تدورى على كفن ليكو انتو الاتنين وتعيشو فيه هههههههههههههه


قوليلى بقى

1- ايه شعارك فى الحياه ؟


2- ايهما تفضلى الزواج التقليدى ولا الزواج عن حب ولماذا ؟


3- الصداقه بتمثلك ايه فى حياتك وهل فعلا انتى ليكى صحاب بمعنى كلمه صحاب ولا ساعات بتسى بوحده وان مفيش حد فاهمك ؟


4- هل الكرسى دا مرحيك وتمام ولا اجبلك شلته هههههههههههه؟


5- امتي قلتي لاء بصوت عالي و
ازاي بتتعاملي مع القيود الي بتفرضها عليكي الحياه ؟


6- هل ظلمتى حد قبل كده؟؟؟ وعملتى ايه لما اتأكدتى انك ظلمتيه؟؟؟ وياترى سامحك والا لا؟؟؟


كفايا كدا يا عسل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3afareet.yoo7.com
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 4 مارس 2010 - 18:54

اشطه اوي

يالله يا يويو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفراشة البيضاء
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 1607

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 5 مارس 2010 - 0:28

يويو العسل

منوره الكرسى يا جميل

وشدى حيلك كدا واستحملى

عشان غانا بحضر كمان اسئله اهو وجايه عشان اسئلك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 5 مارس 2010 - 0:35

اششششششششششطه هتولع يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقه المستحيل
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 1804

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 5 مارس 2010 - 23:16

ميرسى يا جماعه والله انتو اللى عسل

ميرسى يا رامى انت ونور ومى وريهام

اجاوب انا على اسئله وائل بقا

اقتباس :
مقالة:

هتعملي ايه لو
لقيتي نفسك ف صحرا انتي و الشخص اللي
انتي بتحبيه
لوحدكم ؟؟؟؟؟؟؟؟

هنبنى
خيمه ونعيش فيها احنا
الاتنين وبس

هتبنى
ايه يا اختى

بيقولك فى الصحراء

يعنى ولا مياه ولا اكل ولا
شرب ولا حتى نسكافيه ههههههههه

يعنى تبقى تدورى على كفن ليكو انتو
الاتنين وتعيشو فيه هههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


كفن ليه بس

لو عطشت هشرب من بئر حنانه ههههههههههههههههه الله عليا شاعره والله هههههههههه



عسل يا وائل والله


1- ايه شعارك فى الحياه ؟

انا شعارى ان لا تبكى على من فاتك

وبكرة احلى دايما

ومتفائله جدا


2- ايهما تفضلى الزواج التقليدى ولا الزواج عن حب
ولماذا ؟


انا افضل الجواز عن حب احسن

عشان اكون فاهمه الانسان اللى هرتبط بيه

وعارفه بيحب ايه وبيكرة ايه

وبحبه وهكون سعيده معاه

لكن التقليدى هنتعب مع بعض جدا

فتره كبيره على ما ناخد على بعض


3- الصداقه بتمثلك ايه فى حياتك وهل فعلا انتى ليكى
صحاب بمعنى كلمه صحاب ولا ساعات بتسى بوحده وان مفيش حد فاهمك ؟


والله يا وائل ساعات بحس انى وسط صحابى وبحبهم وبيحبونى

وساعات بحس انى لوحدى ومفيش حد فهمن خالص

وبتعب نفسيا جدا

والوحده دى حاجه صعبه اووووى

والصداقه طبعا احلى حاجه فى الدنيا




4- هل الكرسى دا مرحيك وتمام ولا اجبلك شلته
هههههههههههه؟


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله سؤال جميل جدا خايف عليا انت انا عارفه كدا

بس الكرسى جميل ومريحنى اوى


5- امتي قلتي لاء بصوت عالي و
ازاي
بتتعاملي مع القيود الي بتفرضها عليكي الحياه ؟


يعنى انا بقول لاء على الكدب والخيانه والحقد وكل الحاجات دى

لان دى فعلا لازم يبقى فيها لاء


6- هل ظلمتى حد قبل كده؟؟؟ وعملتى ايه لما اتأكدتى
انك ظلمتيه؟؟؟ وياترى سامحك والا لا؟؟؟



انا لو ظلمت حد وعرفت انى كنت ظلماه مش عيب اما اروح اتاسفله

ادام غلطت يبقى لازم اعتزر

وحصل الموقف دا معايا مره واحده

كان مع صحبتى

كنت ظلمتها انها فتنت عليا وكدا حوار قديم يعنى بس صالحتها وهيا تقبلت دا وصالحتنى



ميرسى يا باشا على اسئلتك الجميله دى

ومستنيه اسئلتكم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 6 مارس 2010 - 7:02

وربونا باشا بيرد يا ولاد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفراشة البيضاء
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 1607

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 6 مارس 2010 - 11:12

ايه الاجابات الروعه دى يا يويو

جامده اوى اجاباتك

ووائل متوصى بيكى اهو وجايبلك شلته عشان الكرسى ههههههههههههههه

محدش قدك




لو شوفتى موقف ديئق فى الشارع هتعملى اية ؟؟

اكتر شخصية عجبتك هنا فى المنتدى؟؟؟
اية رايك فى المنتدى ؟؟
راضية عن نفسك ؟؟ولو راضية راضية لية ؟؟ ولو مش راضية لية برضو؟؟
اكتر ساعة بتحبيها من الـــ24 ؟

اكتر صاحبة بتتكلمى معاها وبتحكى الى جواكى هيا مين ؟؟
عندك كام صديقة ؟؟
كام مره غلطى واعترفتى بغلطك وقلتلى انا اسفة ؟؟؟
اكتر حاجة عملتيها او كانت بسببك وندمتى عليها؟
امتى تعجبى بلشخص الى قودامك ؟؟
بتحبى السفر ؟؟ ولو طلب منك تسافرى حالا تحبى تسافرى فين ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Princess Mai
الادارة
الادارة
avatar

عدد المساهمات : 4758

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 6 مارس 2010 - 20:52

اجاباتك عسل زيك يا يويو

يالا مستنيين اجاباتك على اساله ريهام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد 7 مارس 2010 - 5:06

اهي اهي اهي يويو اهي اهي اهي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقه المستحيل
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 1804

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 8 مارس 2010 - 23:32

ميرسى يا ماجيك انت اللى باشا والله

ميرسى يا ريهام يا حبيبتى

ميرسى يا مى انتى اللى عسل والله


لو شوفتى موقف ديئق فى الشارع هتعملى اية ؟؟

لو فى امكانى انى اتكلم او اعمل اى حاجه هتكلم
لكن فى مواقف مش ينفع اتكلم فيها
طب ما انا بشوف حاجات كتير بتضايقنى فى الشارع بس مينفعش اتكلم

اكتر شخصية عجبتك هنا فى المنتدى؟؟؟

El Sa7er

بيعجبنى شخصيته الجميله والجامده والغامضه وبيعجبنى ردوده جدا بحس فيها عقلانيه وحكمه
وخفه دمه طبعا


اية رايك فى المنتدى ؟؟

منتدى جامد جداااااااااااا انا والله بحب المنتدى هنا اوى
بحس انه فيه حاجات مختلفه عن كل المنتديات
الكل بيحب الكل ودى اهم حاجه

راضية عن نفسك ؟؟ولو راضية راضية لية ؟؟ ولو مش راضية لية برضو؟؟

اه انا الحمد لله راضيه عن نفسى كتير


اكتر ساعة بتحبيها من الـــ24 ؟

والله كل الساعات زى بعض
بس بحب الساعه 11 او 12 كدا عشان وقت النوم هههههههههه



اكتر صاحبة بتتكلمى معاها وبتحكى الى جواكى هيا مين ؟؟

صحبتى اسمها ملك بس مش عندها نت عشان ادخلها معانا المنتدى


بس انا بحبها اوى


عندك كام صديقة ؟؟
كتيييييير والحمد لله

كام مره غلطى واعترفتى بغلطك وقلتلى انا اسفة ؟؟؟
كتييييييير بردو ههههههههه كلنا بنغلط والمهم نتعلم من الغلط

اكتر حاجة عملتيها او كانت بسببك وندمتى عليها؟
انى دخلت علمى فى تانيه ثانوى


بتحبى السفر ؟؟ ولو طلب منك تسافرى حالا تحبى تسافرى فين ؟؟

انا بحب السفر اوى ونفسى اروح فرنسا و كندا


ميرسى يا ريهام على الاسئله ويارب اكون جاوبت كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 0:35

ايه ده ايه ده يخرب بيت كده


لالا اجاااااااباااات شديده


تسلمي يا يويو


واستنيني جيلك تاني وهسئالك

بس ناخذ الموافقه الاول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقه المستحيل
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 1804

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 1:02

ههههههههههههههههههههههههههه


بلاش مجامله يا ماجيك

وطبعا اسئل براحتك انت مش محتاج موافقه يا جميل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 1:04

مجاملات ايه


اهي واضحه زي الشمس


خلاص استني بقى الاسئله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El Sa7er
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 4384

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 1:22

جامده جدا والله يا آيه

دماغك شغاله يا بنتى

اقتباس :
اكتر شخصية عجبتك هنا فى المنتدى؟؟؟

El Sa7er

بيعجبنى شخصيته الجميله والجامده والغامضه وبيعجبنى ردوده جدا بحس فيها عقلانيه وحكمه
وخفه دمه طبعا


مش للدرجه دى هههههههه

هاخد مقلب فى نفسى كدا




بس بجد اجااباتك جامده يا يويو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3afareet.yoo7.com
ملكه الحزن
عفريت مميز جدا
avatar

عدد المساهمات : 2148

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 3:05

ايه الايجابات الروعه دى يا يويو

جميله جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفراشة البيضاء
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 1607

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 4:38

ايه الاجابات الجامده دى يا يويو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الكرسي ولع مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب عفاريت | Shabab 3aFaReeT :: القسم الترفيهى [ Forum entertainment ] :: كرسى الاعتراف-
انتقل الى:  
اقســــام العفــــاريت

القسم الأسلامي [ Islamic Section ] @ المنتدى الاسلامي العام - General Islamic Forum @ قسم الحبيب المصطفى (صلى الله عليه وسلم ) @ الصوتيات والمرئيات الأسلامية - Islamic Audio @ صور اسلاميه - Islamic Photo @ القسم العام [ General Section ] @ التعارف على الاعضاء - Acquaintance with the members @ المناقشات والحوارات - Discussions and dialogues @ الاهدائات والمناسبات - Shout and events @ القسم الادبى [ Section literary ] @ خواطر واشعار - Thoughts & and notice @ القصص والروايات - Stories & Alruyat @ القسم الترفيهى [ Forum entertainment ] @ كرسى الاعتراف @ التسليه والترفيه - Leisure and entertainment @ الالعاب الكتابيه - Games Of 3aFareet @ قسم ادم وحواء [Department of Adam and Eve] @ الازياء والاكسسوارات - Fashion and Accessories @ منتدى الجمال - Beauty @ المرأه والطفل - Women and Children @ مطبخ العفاريت - Kitchen Of 3aFaReeT @ عالم المنزل, الديكور, الأثاث - Home Decorating @ الحياه مع العفاريت [ Life With 3afaret ] @ الشباب والبنات - Boys & Girls @ مشاكل الاعضاء - problems of 3afareet @ حـــال الدنيــا A5bar el donia @ اعرف نفسك - Know yourself @ قسم تحميل الاغانى [ Download Songs Section ] @ الالبومات العربية - Full Album @ السينجل العربى - Arabic singles @ الاغانى الشعبى - Sha3by @ ريمكسات - Rimex @ كلمات الاغانى - Lyrics @ الالبومات الأجنبية - Non-Arabic Music @ السينجل الاجنبى - English singles @ الفيديو كليب - Video clips @ قسم تحميل الافلام [ Download Films ] @ الافلام العربيه - Arabic Films @ الافلام الاجنبيه - English Films @ أفلام الكارتون - Cartoon Films @ برامج التلفيزيون وأعلانات الافلام - TV, movie trailers @ المسلسلات , المسرحيات - Series, Drama @ الافلام الهندي - Indian Films @ قسم الصور [ Photo Section ] @ صور الفنانين - Photos of artists @ صور رومانسية - Romantic pictures @ الفوتوشوب وملحقاته - PhOtoShOp @ قسم الالعاب [ Division games ] @ ألعاب الكمبيوتر - Computer Games @ كونكر اون لاين - ConquerOnline @ PES - Pro Evolution Soccer @ تحميل البرامج [ Download Source ] @ البرامج العامة - General Programs @ برامج الانترنت والمحادثات - Online programs and talks @ بـرامج الحماية والصيانة @ الرياضة العامة [ General Sports ] @ الكرة المصري - Egyptian FootBall @ الكرة العالمية - World football @ المصارعة الحرة - Wrestling @ قسم تطوير المواقع والمنتديات [ The development of sites and forums ] @ تقنيات اكواد الــ css @ تقنيات الجافا والهتمل Html @ ركن تقنيات المواقع SEO و XML و RSS و محركات البحث @ تقنيات واكواد التومبيلات @ قسم الموبايل [ Mobile Section ] @ برامج الموبايل - Mobile software @ العاب الموبايل - Mobile Games @ نغمات الموبايل - Ringtones mobile @ رسائل الموبايل - Mobile messages @ كول تون - Call Tone @ القسم الادارى - Mange MenT @ ركن الشكاوي و الاقتراحات @ ركن الشروحات والابلودر @ ركن طلبات الاشراف @ ركـن المواضيع المكرره والمخالفه @ افلام للكبار فقط - Films for adults only @ صور فضائح الفنانين - Scandals artists @ كل الصور [ All Pic ] @ مواهب الاعضاء - Talents Of Members @ افلام زمان - Old Movies @ كاس العالم 2010 اا World Cup 2010 @

Preview on Feedage: shabab-3afareet-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%B9%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%AA Add to My Yahoo! Add to Google! Add to AOL! Add to MSN
Subscribe in NewsGator Online Add to Netvibes Subscribe in Pakeflakes Subscribe in Bloglines Add to Alesti RSS Reader
Add to Feedage.com Groups Add to Windows Live iPing-it Add to Feedage RSS Alerts Add To Fwicki
Add to Spoken to You


Powered by AhlaMontada® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2010, All Right Reserved Design to 
Shabab 3aFaReeT , El Sa7er
من يقلدنا يثبت لنا اننا الأفضل