شباب عفاريت | Shabab 3aFaReeT


شباب عفاريت لتحميل احدث الافلام العربي و الاجنبي و تحميل احلي الاغاني و الكليبات و احدث الالعاب و البرامج الكاملة و الربح من الانترنت وصور والمصارعه والابراج
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

شاطر | 
 

 هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
El Sa7er
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 4384

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الأربعاء 11 أغسطس 2010 - 6:49

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم يا عفاريت اخباركم ايه

يارب تكونو كويسين

طبعا عارفين ان بكرة رمضان كل سنه وانتم طيبين

ويجعله عليكم وعلينا شهر مبارك يارب



طبعا انتو عارفين الموضوع بقى والفوانيس وابو تريكه وكرمبو وحسن شحاته

بعد ما كان الفانوس بشمعه والدنيا فرحانه بيه

ربنا يخليلنا دوله الصين بقى طلعتلنا فانوس لابوتريكه وكرومبو

عقبال ما يطلعو فانوس ليا يارب هههههههههههههه


المهم ندخل فى الموضوع بقى

انا جاى النهارده عشان اقولكم كل سنه وانتم طيبين

واجيب لكل عضو فانوس رمضان عشان يبقى عدانى العيب وآزح هههههههههههههههه

وطبعا الفوانيس كلها حسب موضه 2010




اول عضوه معانا هيا

Princess Mai

كل سنه وانتى طيبه يا مى وعقبال مليون سنه

ودا فانوسك




والعضو الجاى

النسر الجارح

كل سنه وانت طيب يا حبى ورمضان كريم عليك يارب

وادى فانوسك


ههههههههههههههههه موضه 201211 حظك بقى هههههههههههه

وتانى عضو معانا هو

الماجيك

عارفك ياض بتحب كرومبو عشان كده جبتهولك اهو



هههههههههههههههههههه

كل سنه وانت طيب يا حبى


وتالت عضوه معانا

manarali

كل سنه وانتى طيبه يا منار ورمضان كريم ان شاء الله

ودا فانوسك



حاجه هاديه كده لان بحسك هاديه جدا

ربنا يهدى الجميع

ورابع عضوه معانا

عاشقه المستحيل

كل سنه وانتى طيبه يا آيه ورمضان كريم

اتفضلى فانوسك اهو



العضو الخامس معانا

THE EGYPTIAN LION

كل سنه وانت طيب يا صاحبى ورمضان كريم عليك يارب

واستلم فانوسك يا معلم

[center]


العضوه السادسه معانا

اميرة المنتدى

كل سنه وانتى طيبه يا منار ورمضان كريم عليكى يارب

وادى فانوسك يا ستى

[center]

العضوه السابعه معانا

حدودي السما

كل سنه وانتى طيبه يا همس ورمضان كريم عليكى يارب

قدرتى تدخلى المنتدى بسرعه وبقيتى من احسن اعضاء المنتدى


وادى فانوسك يا ستى

[center][center]

العضو اللى بعد كده معانا

سفير الحب

كل سنه وانت طيب يا معلم ورمضان كريم عليك وعلى اهل المحله

استلم فانوسك

[center]

العضو اللى بعده

اسيرة الاحلام

كل سنه وانتى طيبه يا امانى ورمضان كريم عليكى

وادى فانوسك

[center]

اللى بعده

emo girl

كل سنه وانتى طيبه يا نورهان ورمضان كريم عليكى

وادى فانوسك يا ستى

[center]

اللى بعده

hamada-21

كل سنه وانت طيب يا حماده ورمضان كريم عليكى يارب

وادى فانوسك يا جميل

[center]


اللى بعده

banota 3afreta

كل سنه وانتى طيبه يا وسام ورمضان كريم عليكى

وادى فانوسك اهو



مش عارف بيقف ازاى دا بس بيتعلق باين هههههههههههههههه

العضو اللى بعده

Deema

كل سنه وانتى طيبه يا ديما ورمضان كريم عليكى

وادى فانوسك



والعضوه اللى بعد كده

لقاء

كل سنه وانتى طيبه يا لقاء ورمضان كريم عليكى يارب

وادى فانوسك




وعلى رأى المثل الجااامد جدا

ختامها مسك

واخر عضوه معانا Shereen

كل سنه وانتى طيبه يا شرين ورمضان كريم عليكى

وادى فانوسك اهو يا قمر



وبشمعه كمان اهو اى خدمه


كل دى فوانيس

يلا ان شالله ما حد حوش هههههههههههه

يلا كل سنه وانتم طيبين يا احلى عفاريت ورمضان كريم عليكم يارب

ومحدش يزعل منى كل اما افتكر حد هدخل اجبله فانوس

بس محدش يزعل

وكل سنه وانتم طيبين يارب



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3afareet.yoo7.com
Princess Mai
الادارة
الادارة


عدد المساهمات : 4758

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الأربعاء 11 أغسطس 2010 - 6:59

فوانيس حلوة اوى يا وائل

وكل سنه وانت طيب ورمضان كريم

وميرسي على الفانوس الجميل دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسيرة الاحلام
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 2381

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الأربعاء 11 أغسطس 2010 - 7:07















اسيرة الاحلام

كل سنه وانتى طيبه يا امانى ورمضان كريم عليكى

وادى فانوسك






وانت طيب ياقمر
وميرسى بجد على الفنوس الجاااااااااااااااامد دة
وتعيش وتجيب لكل العفريت كل سنة فونيس
رمضاااااااااااااااااااااااااااااااااان كرييييييييييييييييييييم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĦĚŖỖ X-Rǿmặŋtiç ßǿy-XPp
مشرف عام


عدد المساهمات : 1958

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الأربعاء 11 أغسطس 2010 - 7:43

تسلم يا حبيبى دا اجمل فانوس جالى فى حياتى و كل سنه و انت بألف خير
وأحب أقول لشباب العفاريت كل سنه و انتم طيبين
رمــــــــــضـــــــــــان كـــــــــــــريـم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حدودي السما
عفريت مميز



عدد المساهمات : 635

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :
اوسمه حدودى السما



مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الأربعاء 11 أغسطس 2010 - 8:49

وانت طيب سفير وانتوا كلكم طيبين وميرررررررررسي ليك يا وائل ودا شرف ليا اكون عضوه محبوبه مبنكم وبجد المنتدي هنا جامد جدا والاعضاء كلهم زي العسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
emo girl
عفريت مميز



عدد المساهمات : 359

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الأربعاء 11 أغسطس 2010 - 22:10

ميرسى يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El Sa7er
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 4384

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الخميس 12 أغسطس 2010 - 8:28

نسينا عضو من اهم العضو

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

كل سنه وانت طيب يا حبى

وجالا من لا يسهو وانت عارف اللى فى القلب

كل سنه وانت طيب يا معلم ورمضان كريم عليك

وادى فانوسك اهو يارب يعجبك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3afareet.yoo7.com
عاشقه المستحيل
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 1804

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الجمعة 13 أغسطس 2010 - 7:12

ايه الموضوع الجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد دا

ميرسى يا قمر على الفانوس اللذيذ دا

عقبال ما تجيب لاولادك يارب

كل سنه وانتم طيبين يا احلى عفاريت فى الدنيا

رمضان كريم ماااااااء هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 4402

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الجمعة 13 أغسطس 2010 - 22:32

مرسي يا وائل

على الفانوس الجميل ده


وكل سنه وانتو طيبين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El Sa7er
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 4384

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الإثنين 16 أغسطس 2010 - 21:32



العفو يا جماعه

ورمضان كريم عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3afareet.yoo7.com
hamada-21
عفريت مميز جدا


عدد المساهمات : 931

مـزاجـى :
الجنــس : ذكر
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   الثلاثاء 17 أغسطس 2010 - 19:13

ميرسي يا وائل على الفانوس الجميل ده و كل سنة و أنت طيب ....


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/7AMADAAA
ملكة جمال الجنة
||مشرفة الاقسام الاسلامية||


عدد المساهمات : 2510

مـزاجـى :
الجنــس : انثى
دولـتــى :
عمــلــى :
هـوايتى :


الاوسمه
 :

مُساهمةموضوع: رد: هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا   السبت 28 أغسطس 2010 - 2:19

اقتباس :
وتالت عضوه معانا

manarali

كل سنه وانتى طيبه يا منار ورمضان كريم ان شاء الله

ودا فانوسك



حاجه هاديه كده لان بحسك هاديه جدا

ربنا يهدى الجميع


مرسي علي الفانوس الجميل دة
وربنا يهدي الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هدايا وفوانيس رمضان لاحلى عفاريت فى الدنياا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب عفاريت | Shabab 3aFaReeT :: الاقسام الرمضانيه [ Gadget Ramadan 2010 ] :: الخيمه الرمضانيه - Ramadan Kareem-
انتقل الى:  
اقســــام العفــــاريت

القسم الأسلامي [ Islamic Section ] @ المنتدى الاسلامي العام - General Islamic Forum @ قسم الحبيب المصطفى (صلى الله عليه وسلم ) @ الصوتيات والمرئيات الأسلامية - Islamic Audio @ صور اسلاميه - Islamic Photo @ القسم العام [ General Section ] @ التعارف على الاعضاء - Acquaintance with the members @ المناقشات والحوارات - Discussions and dialogues @ الاهدائات والمناسبات - Shout and events @ القسم الادبى [ Section literary ] @ خواطر واشعار - Thoughts & and notice @ القصص والروايات - Stories & Alruyat @ القسم الترفيهى [ Forum entertainment ] @ كرسى الاعتراف @ التسليه والترفيه - Leisure and entertainment @ الالعاب الكتابيه - Games Of 3aFareet @ قسم ادم وحواء [Department of Adam and Eve] @ الازياء والاكسسوارات - Fashion and Accessories @ منتدى الجمال - Beauty @ المرأه والطفل - Women and Children @ مطبخ العفاريت - Kitchen Of 3aFaReeT @ عالم المنزل, الديكور, الأثاث - Home Decorating @ الحياه مع العفاريت [ Life With 3afaret ] @ الشباب والبنات - Boys & Girls @ مشاكل الاعضاء - problems of 3afareet @ حـــال الدنيــا A5bar el donia @ اعرف نفسك - Know yourself @ قسم تحميل الاغانى [ Download Songs Section ] @ الالبومات العربية - Full Album @ السينجل العربى - Arabic singles @ الاغانى الشعبى - Sha3by @ ريمكسات - Rimex @ كلمات الاغانى - Lyrics @ الالبومات الأجنبية - Non-Arabic Music @ السينجل الاجنبى - English singles @ الفيديو كليب - Video clips @ قسم تحميل الافلام [ Download Films ] @ الافلام العربيه - Arabic Films @ الافلام الاجنبيه - English Films @ أفلام الكارتون - Cartoon Films @ برامج التلفيزيون وأعلانات الافلام - TV, movie trailers @ المسلسلات , المسرحيات - Series, Drama @ الافلام الهندي - Indian Films @ قسم الصور [ Photo Section ] @ صور الفنانين - Photos of artists @ صور رومانسية - Romantic pictures @ الفوتوشوب وملحقاته - PhOtoShOp @ قسم الالعاب [ Division games ] @ ألعاب الكمبيوتر - Computer Games @ كونكر اون لاين - ConquerOnline @ PES - Pro Evolution Soccer @ تحميل البرامج [ Download Source ] @ البرامج العامة - General Programs @ برامج الانترنت والمحادثات - Online programs and talks @ بـرامج الحماية والصيانة @ الرياضة العامة [ General Sports ] @ الكرة المصري - Egyptian FootBall @ الكرة العالمية - World football @ المصارعة الحرة - Wrestling @ قسم تطوير المواقع والمنتديات [ The development of sites and forums ] @ تقنيات اكواد الــ css @ تقنيات الجافا والهتمل Html @ ركن تقنيات المواقع SEO و XML و RSS و محركات البحث @ تقنيات واكواد التومبيلات @ قسم الموبايل [ Mobile Section ] @ برامج الموبايل - Mobile software @ العاب الموبايل - Mobile Games @ نغمات الموبايل - Ringtones mobile @ رسائل الموبايل - Mobile messages @ كول تون - Call Tone @ القسم الادارى - Mange MenT @ ركن الشكاوي و الاقتراحات @ ركن الشروحات والابلودر @ ركن طلبات الاشراف @ ركـن المواضيع المكرره والمخالفه @ افلام للكبار فقط - Films for adults only @ صور فضائح الفنانين - Scandals artists @ كل الصور [ All Pic ] @ مواهب الاعضاء - Talents Of Members @ افلام زمان - Old Movies @ كاس العالم 2010 اا World Cup 2010 @

Preview on Feedage: shabab-3afareet-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%B9%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%AA Add to My Yahoo! Add to Google! Add to AOL! Add to MSN
Subscribe in NewsGator Online Add to Netvibes Subscribe in Pakeflakes Subscribe in Bloglines Add to Alesti RSS Reader
Add to Feedage.com Groups Add to Windows Live iPing-it Add to Feedage RSS Alerts Add To Fwicki
Add to Spoken to You


Powered by AhlaMontada® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2010, All Right Reserved Design to 
Shabab 3aFaReeT , El Sa7er
من يقلدنا يثبت لنا اننا الأفضل