شباب عفاريت | Shabab 3aFaReeT
كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Ezlb9t10
كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Ezlb9t10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب عفاريت لتحميل احدث الافلام العربي و الاجنبي و تحميل احلي الاغاني و الكليبات و احدث الالعاب و البرامج الكاملة و الربح من الانترنت وصور والمصارعه والابراج

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

كلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hacker
عفريت مميز

hacker

مـزاجـى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Pi-ca-42
الجنــس : ذكر
دولـتــى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Egypt10
عمــلــى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Collec10
هـوايتى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Swimmi10

الاوسمه
 :  

كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Empty
مُساهمةموضوع: كلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى    كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Icon_minitimeالأربعاء 15 سبتمبر 2010 - 6:28

كلمات أغاني سوما

البوم دا حبيبى - سومه 2010

1 - ده حبيبى
كلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبىكلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى - سومه 2010 1 - ده حبيبى

خلاص مش قادرة اعيش من غير حبيبى ولو دقيقة ايوة هيا دى الحقيقةقلتها واعرفوا
هاتولى سلام ايديه او حتى نظرة من عينيا اه لو عرفتوا جانى ايه من غيره وازاى تعرفوا

ده حبيبى عارفين يعنى ايه حبيبى يعنى الدنيا فى عينيا واغلى الناس عليا وحبيبى الحضن اللى مواسينى والفرحة اللى فى سنينى وايما حلوة جاية

ده بعيد بعيد بعيد بعيد عن عينى لكن شايفاه فى كل الاماكن ده انا نايمة وصاحية بيه
وقريب قريب قريب قريب قريب يا دمع عينى يا زمن مافيهوش حبايب اخدت حبيبى ليه

حبيبى عارفين يعنى ايه حبيبى يعنى الدنيا فى عينيا واغلى الناس عليا وحبيبى الحضن اللى مواسينى والفرحة اللى فى سنينى وايما حلوة جاية
كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول كلمات اغنيه انا لو بقول

2- انا لو بقول

انا لو بقول فى حقه الكلام ده وهو مش موجود بقوله عشا هو يستاهله
يمكن كلامى معاه يادوب لسه قوى محدود بس ببساطة انا قلبى والله قوى مرتاحله
مبقبلش حد يقول عليه حاجات ماهياش فيه ولا يجرحه فى غيبته
وان حد قال حاجة من وراه واتلخبط لما لقاه بقول ده من هيبته
والله ما يشهدش برقته طبيعى غيران من سيرته
مش هبالغ واقول فيه حكايات عشان من سكات ده صعب نلاقيه فى طيبته وشهامته مفيش حد قده
وكل اللى قلته قليل عليه
مبقبلش حد يقول عليه حاجات ماهياش فيه ولا يجرحه فى غيبته
وان حد قال حاجة من وراه واتلخبط لما لقاه بقول ده من هيبته
كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي كلمات اغنيه لوحدك حبيبي

3- لوحدك حبيبى

لوحدك حبيبى لوحدك هتفضل فى قلبى لوحدك
ومهما بتعمل فيا ومهما الدنيا تاخدك
معاك وانت غايب عنى معاك وانت زعلان منى معاك حتى وانت ظالمنى ودايما معاك
القلب اللى بيدوبنى والحب اللى هيتوبنى والوقت اللى بيعذبنى وانا مستناك
علشانك حبيبى انا عايشة وبس عشانك دى متبقاش حياة من غيرك مفيش فى الوجود ده مكانك
معاك وانت غايب عنى معاك وانت زعلان منى معاك حتى وانت ظالمنى ودايما معاك
القلب اللى بيدوبنى والحب اللى هيتوبنى والوقت اللى بيعذبنى وانا مستناك
كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك كلمات اغنيه لقيت معاك

4- لقيت معاك

الدنيا وما فيها بالناس اللى فيها متساويش دقيقة فى حضنك اعيشها
حاجات حاسه بيها حاجات نفسى فيها مقولش عليها والاقيك حاسسها
اصلك متعرفش لما تكون جنبى انا ايه بقولهولك بينى وبين نفسى
وايه اللى بيحصللى حتى وانا بصلى من قلبى بدعيلك اكتر ما بدعى لنفسى
ولقيت معاك كل اللى بحلم بيه واللى بفكر فيه واللى من زمان ياما من زمان
كان قلبى مستنيه
فى قلبى لمستى وبروحك حاسسنى يا اجمل ما شافت وهاتشوف عينيا
مفيش حد زيك بيفهمنى زيك مفيش حد غيرك حنين عليا
اصلك متعرفش لما تكون جنبى انا ايه بقولهولك بينى وبين نفسى
وايه اللى بيحصللى حتى وانا بصلى من قلبى بدعيلك اكتر ما بدعى لنفسى
ولقيت معاك كل اللى بحلم بيه واللى بفكر فيه واللى من زمان ياما من زمان كان قلبى مستنيه
كلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى علياكلمات اغنيه عينى عليا

5- عينى عليا

عينى عليا لو كنت هبدا بالكلام هبدا منين صعبان عليا كان مستخبيلك يا قلبى ده كله فين
صدق اللى قال الطبع غالب
مثل عليا دور قلب طيب واتخدعت معاه سنين قدام عينيا كان فى البدايةفلا حبه حالف ميت يمين
بس انتهينا وقلبى دايب
ليه اول غرام اخسر معاه عمرى وحياتى ايه هخسر كمان فى الدنيا بعد ما ضاع هواه
مبقتش قادرة عماله ادور على اللى فات من عمرى ليه
خلينى ساكتة قلبى اللى دايب ربنا يعوض عليه ويداوى فيه جرح الحبايب
مبقتش عارفة الطيبين بيدوءوا هما الجرح ليه
مبقتش فاهمة الكدابين من كدبهم هينولوا ايه ليه الضمير فى قلوبها غايب
ليه اول غرام اخسر معاه عمرى وحياتى ايه هخسر كمان فى الدنيا بعد ما ضاع هواه
لو كنت هبدا بالكلام هبدا منين صعبان عليا كان مستخبيلك يا قلبى ده كله فين
صدق اللى قال الطبع غالب
كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى كلمات اغنيه على طول بتوحشنى

6- على طول بتوحشنى

على طول بتوحشنى ودايما هاموت عليك بتبقا مش جنبى وانا ببقا حاسه بيك وحاسه باللى فيك
ياحب عمرى انا كلى ليه وانا اللى ملك ايديك يا اغلى عندى من حياتى ومن عينيا
ومن اللى كان يا اغلى حاجة ليا فى الدنيا ديا حصلت من زمان
ياريت بقا تقوللى انت يا حبيبى فين بجد من قلبى لغيرك اعيش لمين
القا الحب فين لو غبت عنى حتى ثانية بتقوت عليا سنين
يا اغلى عندى من حياتى ومن عينيا
ومن اللى كان يا اغلى حاجة ليا فى الدنيا ديا حصلت من زمان
كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك كلمات اغنيه اتخدغت فيك

7 - اتخدغت فيك

انا اتخدعت فيك وعارفة غلطتى ولا كنت تستاهل فى يوم حنيتى
وسيبتنى وعذبتنى وبحاول تمرر دنيتى رايح تقول للناس كلام وتحكى عنى
وكل كلمة قلتها كذب وتجنى طب كنت حتى اعمل حساب للعشرة
ده انت عمرك ما شفت حاجة وحشة منى
فكراك اجدع من جده واتاريك غدار ولا ريحة الجدعنة فيك
واللى معاك بيسمعوك مستغربين هوا انت ليه بتعمل كده ويرضى مين
انا كنت فاكرة انك اكبر من كده اتارينى مش عارفة حقيقتك من سنين
وجاى تانى عشان تمرر دنيتى
فكراك اجدع من جده واتاريك غدار ولا ريحة الجدعنة فيك

كلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدىكلمات اغنيه الله يا سيدى
8 - الله يا سيدى

الله سيدى يا سيدى الله الله الله يا سيدى
الله سيدى يا سيدى ويلى ويلى منك يا سيدى
سيدى يا سيدى امتا يا سيدى نبقا زى زمان
لو جابولى الشمس فى ايدى انت قمرى كمان
ويلى يا ويلى منكوا يا ويلى مالهوا ولياليا قد ما يبكيه مواويلى قلبى ملك ايديا
جولى ياما الناس وقالولى ياما الوا عليك بس لما عينيك ندهولى دبت فيها وفيك
ويلى ده الهوا طول ليلى واشكى منه اليه مهما يطفيلى قناديلى قلبى ملك ايديه
الله سيدى يا سيدى الله الله الله يا سيدى
الله سيدى يا سيدى ويلى ويلى منك يا سيدى
http://romance4all.ba7r.org
ĦĚŖỖ X-Rǿmặŋtiç ßǿy-XPp
مشرف عام
ĦĚŖỖ X-Rǿmặŋtiç ßǿy-XPp

مـزاجـى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Pi-ca-40
الجنــس : ذكر
دولـتــى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Egypt10
عمــلــى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Studen10
هـوايتى : كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Sports10

كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى    كلمات أغاني سوما  البوم دا حبيبى  Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 23:31

تسلم ايدك

كلمات أغاني سوما البوم دا حبيبى
صفحة 1 من اصل 1